Om det uppstår fel i lägenheten, tvättstugan eller i fastigheten där du bor ska du göra en felanmälan. Det anmälda felet åtgärdas av våra fastighetsvärdar eller av en av de entreprenörer som vi anlitar. Du informeras när felet är åtgärdat.
Vardagar 9-15 på tfn 0660-29 93 50.
Några av de vanligaste felen vi får in kan du själv lätt åtgärda.
Om det uppstår ett akut fel när kundcenter inte har öppet ska du ringa fastighetsjouren på tfn 0660‑29 93 65.
Vid brott och brand ring 112.
Har du tappat dina lägenhetsnycklar ring kundcenter mellan kl. 09-15, övrig tid fastighetsjouren på tfn 0660-29 93 65. För upplåsning krävs legitimation av lägenhetsinnehavaren. Vid upplåsning av vaktbolaget tillkommer även en upplåsningskostnad som du antingen kan betala kontant eller via Swish.
Ring vår skadedjursbekämpare på tfn 0660-29 93 99. Saneringen är kostnadsfri för dig som hyresgäst.